طراحی وب سایت خلاقانه


در طراحی سایت هنری طراحی بصری سایت یکی از نکات مهمی است که باید بیش از هر چیز به آن پرداخته شود. تا همین چند سال پیش و به دنبال ایجاد انقلاب جدید در دنیای اینترنت تنها محیطی که هنرمندان در رشته های مختلف می توانستند به ارائه ی آثار خود بپردازند نمایشگاه‌های هنری بود. اما این روزها فضای مجازی بستری را فراهم کرده است تا تمامی مشاغل بدون هیچ محدودیتی به معرفی کسب و کار خود بپردازند.



طراحی سایت هنری


بسیاری بر این باورند که وب سایت های هنری دیگر کاربردی ندارند زیرا میتوان انواع آثار هنری را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت اما نکته اینجاست که شما کنترل خاصی بر روی شبکه های اجتماعی ندارید و در اجرای ایده های خود بسیار محدود هستید ولی در طراحی سایت هنرمندان، بستر عالی برای ارائه ی بهتر آثار و تعامل بی واسطه با مردم خواهد بود تا وب سایت تان را با ظاهر دلخواه و امکاناتی با توجه به نیاز خود ارائه دهید.



طراحی سایت هنری می تواند به صورت گروهی و یا شخصی باشد. در حالت گروهی چند هنرمند در سطح هنری مشترک و یا حتی غیر مشترک اقدام به طراحی سایت میکنند و در حالت دیگر، هنرمند به تنهایی اقدام به طراحی سایت میکند.


چرا طراحی سایت هنری؟


هنرمندان با داشتن یک سایت هنری می‌توانند علاوه بر معرفی و فروش محصولات خود اقدام به معرفی خود به جامعه نمایند. در واقع یک سایت هنری گالری همیشگی و دائمی است که کاربران برای بازدید از آن محدود به زمان و مکان نیستند و میتوانند وارد سایت شده و اثر هنرمند مورد نظر را مشاهده کنند. از دیگر مزایای داشتن یک سایت این است که شما میتوانید به ارئه خود بپردازید. در بعضی از مواقع ممکن است افراد محدودی شما را به عنوان یک هنرمند بشناسند اما با داشتن یک وب سایت مخاطب شما بسیار بیشتر از حد تصور شما خواهند بود و افراد بیشتری با شما آشنا میشوند، همین امر باعث فروش بیشتر آثار هنرمند می شود.



دسته بندی آثار و نمونه کارها


با ارائه نمونه کارها و تصاویر بصورت دسته بندی به کاربر کمک می کنید تا خیلی ساده و بهتر آثار مورد نظر خود را پیدا کند. بطور مثال در سایت های موسیقی ارائه آلبوم ها به شکل سبک موسیقی شان بسیار بهتر از ارائه دسته بندی نشده آثار میباشد و کاربر به راحتی به دنبال گروه سبک موسیقی مورد نظرش میپردازد.




یکی از بهترین راه ها جهت معرفی آثار هنری و نمایش آن ها به افراد در مناطق مختلف دنیا استفاده از وب سایت میباشد. پس با رعایت این نکات در طراحی سایت هنری و ایجاد سایت حرفه ای و کاربرپسند موفقیت خود را در این زمینه تضمین خواهید کرد.