طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرمانشاه

امروزه تقاضا برای وب سایت های فروشگاهی و فروش اینترنتی در دو سال گذشته رشد و افزایش قابل توجهی داشته است و تقریباً 15 الی 30 هزار وب سایت فروشگاهی فعال در کشور وجود دارد. بنابراین بازار فروش اینترنتی بسیار رقابتی و شدید است، همین امر سبب شده بسیاری از کسب و کارها اقدام به طراحی سایت فروشگاهی در کرمانشاه کنند و محصولات خود را بصورت اینترنتی بفروش برسانند.

بنابراین، توجه به طراحی سایت در کرمانشاه و فروشگاه اینترنتی یک امر ضروری است. اگر می خواهید جلوتر از رقبا حرکت کنید راه اندازی فروشگاه اینترنتی کاربر پسند برای کسب و کارهای که میخواهند محصولات یا خدمات خود را به مشتریان هدف بفروشند، الزامی است. در طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین، باید اطمینان حاصل کنید که محتوا و محصولات در وب سایت به درستی چیده شده و نمایش داده می شوند و بازدیدکنندگان به راحتی می توانند آن را پیدا کنند.


نکاتی که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با کیفیت، باید به آن توجه کنید:

1- تجربه کاربری خوبی برای خریداران فراهم کنید

2- خریداران باید بتوانند به سرعت محصولات یا خدمات شما را پیدا کنند

3- فرآیند پرداخت و تحویل کالا سریع و کارآمد باشد

از سوی دیگر، به دلیل طراحی غیر استاندارد و نامرغوب سایت های فروشگاهی، خریدی انجام نمیشود و مشتریان هدف خود را از دست خواهید داد. بنابراین، مهم است که به یک تیم متخصص حوزه وب اجازه دهید وب سایت شما را طراحی کنند.


طراحی سایت فروشگاهی در کرمانشاه

برای ساخت یک وب سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی در کرمانشاه چه چیزی لازم است؟



اگر می خواهید یک وب سایت فروشگاهی اختصاصی بسازید که نشان دهنده نوع کسب و کار شما برای مشتریان هدف باشد و رضایت کاربران را تضمین کند، فروشگاه آنلاین شما باید ویژگی های زیر را داشته باشد:



1- ریسپانسیو (واکنشگرا)

اگر فروشگاه اینترنتی شما در نسخه موبایل واکنشگرا نباشد، تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد زیرا 46 درصد از کاربران از تلفن های هوشمند برای خرید استفاده می کنند. آنها از تلفن های هوشمند برای تکمیل کل فرآیند خرید استفاده می کنند و اگر فروشگاه اینترنتی شما برای نسخه تلفن همراه طراحی نشده باشد باعث خروج کاربران از سایت می شود. بنابراین، شما فروش زیادی را از دست خواهید داد.

اما اگر وب‌ سایت فروشگاهی شما واکنش‌گرا باشد، بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی در وب‌ سایت دیدن کنند، محصولات مورد نظر خود را پیدا و به راحتی می‌توانند تمام مراحل خرید را از طریق تلفن همراه انجام دهند.

نکته : بیش از 50 درصد از کل ترافیک وب سایت ها از طریق گوشی های هوشمند است.


2- ویژگی های سفارشی سایت

برای هر وب سایت فروشگاه اینترنتی ضروری است که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا از وب سایت های رقبا متمایز باشد. داشتن تایپوگرافی زیبا، آیکون های جذاب، چیدمان ساده، تصاویر با کیفیت و واضح و سایر المان ها در طراحی سایت الزامی است. اگر وب سایت فروشگاهی در کرمانشاه دارای ویژگی های سفارشی سازی و قالب های منحصر به فرد نباشد، نمی توانید یک هویت منحصر به فرد برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید.


3- استفاده از منوی قابل فهم و کاربر پسند

اگر استفاده از دکمه های منو دشوار باشد، بسیاری از بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد. آنها المان های رابط کاربری هستند که بازدیدکنندگان برای بازدید از یک صفحه خاص در وب سایت یا انجام یک کار خاص استفاده میشوند. منوی ناوبری هدر، فیلترها، دکمه جستجوی سایت، فوتر و صفحات دسته بندی محصولات چند نمونه مهم در یک وب سایت هستند. اگر مسیر ناوبری کاربرپسند و شخصی سازی شده ی را ایجاد نکنید، نمی توان بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتری تبدیل کنید.


4- تجربه کاربری عالی

اگر بازدیدکنندگان از وب سایت شما راضی باشند تبدیل به مشتری خواهند شد. مشتریان راضی ممکن است به مشتریان وفادار تبدیل شوند و فروشگاه اینترنتی شما را به دیگران توصیه کنند. بنابراین، اطمینان از رضایت کاربر یک امر ضروری است.

تجربه کاربری نقش مهمی در یک وب سایت بصری، کاربر پسند، قابل اعتماد دارد. بنابراین، متوجه افزایش نرخ تبدیل، دریافت نظرات مثبت، توصیه های مشتریان و افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی خود خواهید شد.

مهم است که به خاطر داشته باشید که یک CMS نامرغوب یا شرکت های ارائه دهنده میزبانی با کیفیت پایین، ممکن است به کسب و کار شما آسیب برساند و داشتن یا نداشتن یک وب سایت فروشگاهی آنچنان تفاوتی ندارد.


5 عامل متداول که افراد را به سمت خرید آنلاین سوق می دهد.

1) ابزار مقایسه قیمت محصول

2) ارسال رایگان

3) فروش / تخفیف

4) در دسترس بودن محصول

5) مشخصات محصول



چک لیست سایت فروشگاهی در کرمانشاه


یک وب سایت فروشگاهی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

1) صفحه اصلی

صفحه اصلی به عنوان ویترین دیجیتال برای هر کسب و کاری کار است. زمانی که شخصی از فروشگاه بازدید می کند، فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا تأثیر خود را روی مشتریان بگذارید. بنابراین هنگام انتخاب عناصر صفحه فروشگاه خود باید استراتژی داشته باشید، برخی از عناصر شامل:

استفاده از دسته بندی محصولات قابل درک در نوار کناری یا قسمت هدر سایت

اسلایدر تصویر و بنرهای بزرگ برای نمایش محصولات یا آخرین پیشنهادات

ارائه با دقت و سازماندهی شده محصولات و دسته بندی محصولات توصیه شده یا پرطرفدار

استفاده از دکمه های پاپ آپ با پیام های ورود و خروج یا نوار چسبنده در بالا یا پایین صفحه


نکته: ظاهر صفحه اصلی شما به صنعت شما و همچنین ترجیحات مشتریان شما بستگی دارد.



2) صفحه دسته بندی

صفحات دسته بندی نقش حیاتی در بهبود تجربه کاربر دارند و برای سئوی بهتر و همچنین بهینه سازی موتور جستجو ضروری هستند. بنابراین، داشتن ویژگی های زیر برای صفحات دسته بندی ضروری است.

URL توصیفی و سئو پسند

استفاده ار متون متمایز برای توضیحات دسته بندی

استفاده فیلترهایی برای مرتب کردن پیشنهادات محصول


بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که صفحات دسته بندی متناسب با معماری کلی یک وب سایت طراحی شده اند.



3) صفحات فرود محصول

اگر صفحات محصول دارای ویژگی های زیر نباشند، ترافیک و نرخ تبدیل سایت فروشگاهی هرگز بهبود نمی یابد.


استفاده از چندین تصویر با کیفیت بالا از یک محصول از زوایای مختلف

استفاده از مشخصات محصول، مانند نام، اندازه، رنگ، قیمت و ویژگی های مهم

استفاده از دکمه خرید و یا افزودن به لیست علاقه مندی ها

استفاده از توضیحات کامل و قابل فهم محصول

نظرات مشتریان

محصولات مرتبط برای فروش بیشتر



4) صفحه پرداخت

کاهش نرخ سبد خرید های رها شده وب سایت با بهبود ظاهر صفحه پرداخت.

فعال کردن گزینه مهمان برای خریدارانی که اولین بار پس از تکمیل خرید یک حساب کاربری در وب سایت شما ثبت می کنند.

تعداد فیلدهای فرم را در جریان تسویه حساب کاهش دهید: سعی کنید به جای استفاده از 11یا 12 فیلد ، تمام داده های مربوط به مشتریان خود را با استفاده از 6 یا 8 فیلد جمع آوری کنید.

انواع روش‌ های پرداخت را اضافه کنید

اطلاع رسانی به مشتریان در مورد هزینه های احتمالی یک محصول قبل از پرداخت

اطلاع رسانی با استفاده از یک بنر چسبنده، به بازدیدکنندگان در مورد ارسال رایگان کالا

هزینه های حمل و نقل را در قیمت گذاری محصول لحاظ کنید

به طور خودکار مالیات های فروش مربوطه را قبل از تسویه حساب اضافه کنید



5) درباره ما

صفحه درباره ما به اندازه هر صفحه دیگری در سایت فروشگاهی برای مشاغل B2B و B2C مهم است. با این حال، طراحی صحیح صفحه درباره ما برای مشاغل B2B مهمتر است زیرا این اولین صفحه ای است که توسط خریداران تجاری بازدید می شود. می توانید این نکات را دنبال کنید تا یک صفحه درباره ما جذاب برای سایت فروشگاهی خود بسازید.


در مورد محصولات خود به شیوه ای جذاب بنویسید و تصاویر مرتبط را در آن قرار دهید

توضیح و شرح کار و تاریخچه شرکت خود اضافه کنید

به بازدیدکنندگان در مورد ارزش های کسب و کار و چشم انداز آینده خود اطلاع دهید

تیم خود را معرفی کنید و عکس اعضای تیم را قرار دهید

از استفاده فروش با متون CTA خودداری کنید



6) فرم های ثبت نام و ورود به حساب

اگر می‌خواهید میزان ریزش مشتریان را کاهش دهید، فرم‌های ورود را کوتاه نگه دارید و از وارد کردن مراحل غیرضروری خودداری کنید.

به آنها این امکان را بدهید که از طریق یکی از حساب های شبکه اجتماعی خود وارد شوند

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، جزئیات صورتحساب و نحوه ارسال را درخواست کنید

به کاربران خود اجازه ذخیره سازی و استفاده مجدد آدرس را دهید



7) فرم اشتراک ایمیل

برای اطمینان از یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق، باید یک لیست ایمیلی از مشتریان خود بسازید.

برای تشویق اشتراک ایمیلی در سایت فروشگاهی خود اطمینان حاصل کنید که خبرنامه دارای جایگاه درست در صفحه اصلی است

یک نسخه پاپ آپ یا چسبان خبرنامه را در فوتر سایت ایجاد کنید.

می توانید برای تشویق به اشتراک، به خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند، تخفیفی در سبد خرید ارائه دهید.

هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرمانشاه

سایت فروشگاهی ویژه

14.800 تومان

  • هاست 2000 مگابایت ایران
  • طراحی ریسپانسیو
  • تماس با ما، لوکیشن، درباره ما
  • فرم تماس
  • بخش مقالات و اخبار
  • ورود با موبایل
  • درگاه پرداخت بانکی
  • اتصال به ترب و ایمالز
  • دسته بندی محصولات
  • امکان گرفتن نماد اعتماد
  • مدیریت کاربران
  • ایجاد تخفیف محصول
  • آموزش پنل مدیریت
  • ایجاد اکانت ایمیل: نامحدود
  • پشتیبانی رایگان:6 ماه

سایت فروشگاهی پایه

9.800 تومان

  • هاست 1000 مگابایت ایران
  • طراحی ریسپانسیو
  • تماس با ما، لوکیشن، درباره ما
  • فرم تماس
  • بخش مقالات و اخبار
  • کوپن تخفیف
  • درگاه پرداخت بانکی
  • اتصال به ترب و ایمالز
  • دسته بندی محصولات
  • امکان گرفتن نماد اعتماد
  • مدیریت کاربران
  • ایجاد تخفیف محصول
  • آموزش پنل مدیریت
  • ایجاد اکانت ایمیل: نامحدود
  • پشتیبانی رایگان:3 ماه

سایت قالب آماده

3.000 تومان

  • هاست 500 مگابایت ایران
  • طراحی ریسپانسیو
  • امکان انتقال هاست
  • بخش اسلایدر
  • بخش فوتر و اطلاعات تماس
  • مالکیت دامنه به نام مشتری
  • درگاه پرداخت
  • امنیت سایت
  • اتصال به ایمالز و ترب
  • جستجو محصول
  • ورود با موبایل
  • فیلتر محصولات
  • بخش معرفی خدمات
  • ایجاد اکانت ایمیل: 1 عدد
  • پشتیبانی رایگان:1 ماه

طراحی فروشگاه اینترنتی خود رو به سالس وب بسپارید، زیرا؟

تیم سالس وب چالش‌های بسیاری در کسب و کارهای اینترنتی را پشت سر گذاشته است و اکنون به‌عنوان مجموعه ای متخصص و توانمند در حوزه راه‌ اندازی کسب و کار آنلاین در کرمانشاه همراه مدیران و کسب و کارهای خرد و کلان می ‌باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در کرمانشاه، با شماره های 08338399863 تماس بگیرید.

مهارت و تجربه

تجربه چندین ساله در حوزه کسب و کارهای اینترنتی از ما یک تیم ماهر جهت توسعه کسب و کار اینترنتی شما ساخته است.

طراحی و ظاهر بصری

تخصص در طراحی و ظاهر سایت مناسب با رفتار مخاطبین شما که باعث افزایش چشمگیر فروش و نگهداری مشتریان شما خواهد شد.

پشتیبانی فنی رایگان

به ‌منظور افزایش خاطر شما، پس از طراحی فروشگاه اینترنتی خدمات پشتیبانی از موارد فنی یا زیر ساختی بصورت رایگان انجام خواهد گرفت.