HTML معرفی تگهای HTML5

معرفی تگهای HTML5

در این مقاله قصد داریم کلیه تگهای را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. به همین منظور در ابتدا جدولی که شامل معرفی لیست کامل تگ ها می باشد را تدارک دیدیم. شما با مطالعه این مقاله می توانید لیست کامل تگها را داشته باشید.

SEO ترفند های سئو

ترفند های سئو(SEO)

برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیازمند دانش بهینه سازی و سئو (seo) سایت هستیم که در این مطلب به برخی از مهمترین آنها می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

WEB DESIGN طراحی وب

اصول طراحی وب سایت

زمانی که شما به یک وب سایت سر می زنید. با استفاده از نام دامنه، وب سایت شما نمایش داده می شود. این موضوع ممکن است ساده به نظر برسد، این فرآیند زمانی اتفاق می افتد که انواع بازدیدکنندگان سایت نام دامنه ی وب سایت را در مرورگر خود وارد می کنند.

MOBILE طراحی واکنشگرا

mobile usability

در سرچ کنسول، صفحاتی که از نظر موبایل فرندلی بودن دارای ایراد باشند به شما نمایش داده می شوند. پهن تر بودن عرض سایت از عرض صفحه نمایش، نزدیک بودن بیش از حد المان های با قابلیت کلیک و کوچک بودن فونت از جمله ایرادهای رایج موبایل فرندلی بودن سایت هستند.

JavaScript کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب

کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب

جاوااسکریپت به عنوان یک زبان سخت و نا کارآمد یاد می شد. زبانی با کاربرد اندک و ناسازگاری زیاد با مرورگر ها که تا به امروز برای بسیاری از برنامه نویسان آن دوره خاطره نه چندان خوبی را به همراه داشته است.

تفاوت بازاریابی محتوا و تولید محتوا چیست؟

تفاوت بازاریابی محتوا و تولید محتوا

 

بسیاری از مردم از اصطلاحات بازاریابی محتوا و تولید محتوا را جای یکدیگر استفاده می کنند. اگرچه هر دو واژه به هم مرتبط هستند، اما به طور مشخص با یکدیگر تفاوت معنایی دارند. در این مقاله قصد داریم به تفاوت بین مفهوم بازاریابی محتوا و تولید محتوا، برای هر سایت و هر کسب و کاری که قصد ایجاد استراتژی محتوا آن را دارید بپردازیم.

 

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا فرآیند برنامه ریزی، ایجاد و توزیع اطلاعات ارزشمند با هدف به دست آوردن مخاطبی مشخص است.

بسته به اولویت‌های مخاطب و ماهیت کسب‌وکار مخاطب، می‌توانید از ترکیبی از محتوای بصری، نوشتاری و صوتی در جستجوی پولی و ارگانیک استفاده کنید تا مشتریان خود را از مرحله آگاهی به سطح آگاهی هدایت کنیم.

ایده بازاریابی محتوا ارائه نوعی ارزش به مخاطب هدف به صورت رایگان است تا مخاطب مجبور شود از محصولات یا خدمات برند شما استفاده کند.

 

محتوا نویسی چیست؟

نوشتن محتوا، فرآیند ایجاد محتوای نوشتاری است که از اهداف بازاریابی محتوای شما پشتیبانی می کند.

هدف یک نویسنده محتوا، ایجاد محتوای ارزشمند و با کیفیت است تا توسط بازاریاب محتوا در استراتژی بازاریابی محتوای خود مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین نوشتن محتوا به بازاریابی محتوا وابسته است. تنها پس از تعیین استراتژی بازاریابی محتوا، نویسنده می تواند محتوای استراتژیک ایجاد کند.

 

تفاوت بین بازاریابی محتوا و تولید محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا بسیار بزرگتر و دارای تفکر تجاری نسبت به نوشتن محتوا است. بازاریابی محتوا شامل طیفی از جنبه های فنی مانند تحقیقات بازار، پرسونا یا شخصیت مشتری، تجزیه و تحلیل اطلاعات، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و غیره است.

برای اینکه یک استعاره به شما بدهم:

اگر بازاریابی محتوا یک نقاشی است، نوشتن محتوا یکی از رنگ‌هایی است که در نقاشی استفاده می‌شود.

ایجاد استراتژی‌های بازاریابی محتوای قابل اندازه‌گیری و استفاده از مدل‌های داده های مختلف برای اثبات ارزش محتوا، از دیگر مسئولیت های بازاریاب محتوا است.

معمولاً یک نویسنده محتوا به یک بازاریاب محتوا یا مدیر محتوا اینگونه اطلاعات را گزارش می دهد. اگرچه نوشتن محتوا ساده تر است، اما این بدان معنا نیست که ایجاد هر نوع محتوایی به استراتژی بازاریابی محتوا کمک خواهد کرد. محتوای نوشتاری باید با اهداف بازاریابی محتوا هماهنگ، ارزشمند، جذاب، با قالب بندی مناسب، کاربر پسند و اصول سئو در آن رعایت شده باشد.

بازاریابی محتوا و نوشتن محتوا هر دو ضروری هستند زیرا مخاطبان امروزی ترجیح می دهند به جای خرید کالا نسبت به برندی که انتخاب میکنند تحقیق کاملی از برند دریافت کنند و بعد اقدام به خرید و یا دریافت خدمات داشته باشند.

 

بازاریابی محتوا چه ارزشی دارد؟

بازاریابی محتوا بهترین راه فروش برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است. زیرا باعث اعتماد سازی در فرآیند فروش انسانی میشود.

بطور مثال:

شما نمی توانید به سراغ مردم بروید و در مورد تمام اقلام موجود در فروشگاه لباس خود تبلیغ کنید. در واقع به جای جذب مشتری، از روش فروش مستقیم و تبلیغاتی آشکار که باعث می‌شود مشتریان حتی وارد فروشگاه شما نشوند. همین قانون حداقلی تبلیغاتی در دنیای آنلاین و سایت های فروشگاه اینترنتی نیز صدق می کند.

مصرف کننده معمولی تحت تأثیر تبلیغ و فروش مداوم قرار نمی گیرد. تا زمانی که یک برند ارزش و خدماتی را ارائه نکند، مشتری نمیتوانند به اندازه کافی به آن برند اعتماد کند در نتیجه فروشی صورت نخواهد گرفت.

اینجاست که بازاریابی محتوا وارد می شود.

امروزه شراکت با یک فرد مشهور یا اینفلوئنسر، ساده و کارساز نیست. یک برند بهتر است به مشکلات مخاطبان هدف خود رسیدگی کند تا اینکه تحت الشعاع رقبا قرار گیرد.

به همین دلیل است که همه برندهای امروزی چه بزرگ و چه کوچک به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در خدمات بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند.

تا زمانی که خلاق ایده های نو باشید و دانش فنی لازم را داشته باشید، می توانید از بازاریابی محتوا برای به دست آوردن یک پایگاه مشتری وفادار و افزایش فروش خود استفاده کنید.

برخلاف تبلیغات، شما می توانید بازاریابی محتوا را با بودجه کمی با موفقیت پیاده سازی کنید. زمانی که به حل مشکلات مشتریان کمک می‌کنید، به احتمال زیاد به فروش دست خواهید یافت، تا اینکه نام تجاری خود را به صورت مداوم تبلیغ و به آنها نشان دهید.

جای تعجب نیست که صنعت تبلیغات سنتی در حال مرگ تدریجی است: هزینه کردن و امید به بهترین ها دیگر در روش های سنتی مؤثر نیست.

آنچه در حال حاضر بسیار موثر است، دیده شدن بدون مزاحمت یا همان فروش غیر مستقیم است.

 

چگونه یک بازاریابی محتوای خوب بنویسیم؟

برای نوشتن بازاریابی محتوا خوب باید:

 

1. درباره مخاطبان خود تحقیق کنید

برای نوشتن بازاریابی محتوای موثر، باید موضوع مناسبی را انتخاب کنید. هر محتوایی که می نویسید یا باید نیاز اصلی مشتری را برطرف کند یا به آنها در مورد موضوعی تخصصی آموزش دهد.

 

2. تحقیق در مورد کلمات کلیدی

هنگامی که موضوعی را انتخاب می کنید، باید برای شناسایی عبارات مرتبطی که رتبه بندی آنها آسان است، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی پس از انتخاب موضوع امری ضروری است زیرا انجام صحیح کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج جستجو برای مشتریان خود بهتر دیده شوید.

 

3. شناسایی رقبای خود

تجزیه و تحلیل کارهایی که رقبا به خوبی انجام می دهند می تواند به شما انگیزه دهد تا دیدگاه جدیدی از بازاریابی محتوای فعلی و آینده کسب و کار خود داشته باشید.

 

4. محتوای کپی ننویسید

اطمینان حاصل کنید محتوای که تولید میکنید محتوای کپی و تکراری نیست و با شعار برند شما مطابقت دارد و یا اینکه با مخاطب هدف شما مرتبط است.

 

بازاریابی محتوای چگونه کار می کند؟

بازاریابی محتوای شما در صورتی کار می کند که اهدافی را که در ابتدا برای آن تعیین کرده اید برآورده کند. با بازاریابی محتوای مناسب، باید بتوانید رشد و درآمد خود را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب معیارها و KPIهای را قبل از شروع بازاریابی محتوا خود تعیین کنید.

برای اینکه بدانید بازاریابی محتوای شما موثر است یا خیر، باید در همان ابتدا از روش هدفگذاری SMART در تعیین استراتژی بازاریابی محتوایی مورد استفاده قرار گیرد.

هدفگذاری SMART چهارچوبی است که معیارهای خود در هدفگذاری شناخته و بر اساس آن بهترین تصمیم گیری صورت می گیرد. به بیان دیگر این روش، شما را در تعیین اهداف هدایت خواهد کرد و به عنوان یک الگو برای هدفگذاری موفق می‌توان از آن استفاده نمود.

هنگامی که اهداف SMART را برای کسب و کار خود تعریف کردید، می توانید آنها را با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد KPI ردیابی و اندازه گیری کنید.

بسته به نتیجه KPI ها، می توانید برنامه ریزی بازاریابی محتوای خود را براساس آن تغییر دهید.

مقاله های مرتبط

مقاله 7 ابزار عالی برای طراحی وب در سال 2019

معرفی 12 نوع از بهترین وب سایت ها برای کسب درآمد اینترنتی

23 ترفند سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل