HTML
معرفی تگهای HTML5

معرفی تگهای HTML5

در این مقاله قصد داریم کلیه تگهای را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. به همین منظور در ابتدا جدولی که شامل معرفی لیست کامل تگ ها می باشد را تدارک دیدیم. شما با مطالعه این مقاله می توانید لیست کامل تگها را داشته باشید.

WEB DESIGN
طراحی وب

اصول طراحی وب سایت

زمانی که شما به یک وب سایت سر می زنید. با استفاده از نام دامنه، وب سایت شما نمایش داده می شود. این موضوع ممکن است ساده به نظر برسد، این فرآیند زمانی اتفاق می افتد که انواع بازدیدکنندگان سایت نام دامنه ی وب سایت را در مرورگر خود وارد می کنند.

MOBILE
طراحی واکنشگرا

mobile usability

در سرچ کنسول، صفحاتی که از نظر موبایل فرندلی بودن دارای ایراد باشند به شما نمایش داده می شوند. پهن تر بودن عرض سایت از عرض صفحه نمایش، نزدیک بودن بیش از حد المان های با قابلیت کلیک و کوچک بودن فونت از جمله ایرادهای رایج موبایل فرندلی بودن سایت هستند.

JavaScript
کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب

کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب

جاوااسکریپت به عنوان یک زبان سخت و نا کارآمد یاد می شد. زبانی با کاربرد اندک و ناسازگاری زیاد با مرورگر ها که تا به امروز برای بسیاری از برنامه نویسان آن دوره خاطره نه چندان خوبی را به همراه داشته است.

SEO
ترفند های سئو

ترفند های سئو(SEO)

برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیازمند دانش بهینه سازی و سئو (seo) سایت هستیم که در این مطلب به برخی از مهمترین آنها می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

طراحی سایت

 

طراحی وب سایت، فرآیند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به صورت آنلاین است. امروزه طراحی سایت فراتر از زیبایی شناسی است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش راه های تبلیغات آنلاین باعث شده که هر فرد در کسب و کار خود نیاز به ساخت سایت داشته باشد. حال سوالی که مطرح است چرا برای کسب و کار خود نیاز به وب سایت داریم؟

با توجه به این که امروزه اغلب مردم تمایل به استفاده از فضای مجازی دارند، صاحبان کسب و کار های مختلف برای افزایش سود و درآمد خود می توانند از وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل خود کسب درآمد کنند. طراحی یک وب سایت مناسب علاوه بر افزایش مشتریان شما سبب افزایش اعتبار کسب و کار شما می گردد.

 

مزایای طراحی سایت

مزایای دیگر ساخت وب سایت قابل دسترس بودن در طول شبانه روز می باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار در تمام ساعت حتی ایام تعطیلات می باشد
با طراحی سایت می توانید بازاریابی خود را گسترش دهید و میزان درآمد خود را به طور چشم گیری بالا ببرید

اگر شما هم دارای کسب و کار ، شرکت ، صنعت و یا فروشگاه می باشید ، به احتمال زیاد تا الان از مزیت ها و قابلیت های راه اندازی و طراحی سایت آگاه شده اید. بار ها و بار ها شده است که از طریق گوگل ، وارد وب سایت های مختلف شده ایم و از امکانات و اطلاعات آنها استفاده کرده ایم ، ولی آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که شما نیز می توانید با ساخت سایت برای خود ، کسب و کار و حوزه فعالیتی خود را گسترش داده و در آن پیشرفت کنید؟

 

طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

قدم اول: تعیین هدف

1- روی هدف خود متمرکز شوید.

2- تعیین اهدف در تصمیم گیری به شما کمک میکنه که آیا طرح مورد نظر موفق است یا خیر.

3- وقتی هدفی دارید، میتونید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید.

تعیین هدف به کسب کار شما کمک میکنه که در یک مسیر درست قرار بگیرید و به شما دقیقاً نشان می دهد که از ابتدا تا انتها باید چه اقداماتی رو انجام دهید.

بنابراین چگونه می توان یک هدف اصلی برای وب سایت خود تعیین کرد؟

لطفاً توجه داشته باشید که روی کلمه "یک" تأکید می کنم. همانطور که در اینجا، وب سایت شما باید فقط یک هدف اصلی داشته باشد.

اصلی ترین کاری که می خواهید وب سایت شما انجام دهد چیست؟

آیا می خواهید محصول خود را بفروشید؟

آیا قصد برند سازی دارید؟

و یا ممکنه هر سوالی دیگه ذهن مخاطب رو درگیر کنه، بطوری که باید هدف را مورد ارزیابی و اندازه‌گیری قرار داد.

بطور مثال: "هدف من از سایت افزایش فروش و دو برابر کردن درآمد میباشد."

وب سایت هایی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند، مورد بررسی قرار دهید و از اینگونه وب سایت ها ایده و یاداشت برداری کنید و روی سایت شخصی خودتون پیاده سازی نمایید. یادداشت ها را با اهدافتان مرتبط کنید.

تعداد صفحاتی که باید داشته باشید را فهرست کنید:

صفحات را به صورت نوشتاری فهرست کنید.

چرا نوشتاری ؟ ردیابی اینگونه صفحات زمانی که نوشته میشوند بسیار ساده تر خواهد بود، همچنین میتونید اون رو به عنوان یک چک لیست در طول توسعه کسب و کار در نظر بگیرید. علاوه بر این، کمی عمیق‌تر شوید و اهداف فرعی را برای هر صفحه فهرست کنید.

مثلا: صفحه درباره برند و آشنایی کاربر با برند خودتون، سپس هدایت مخاطب به صفحات محصول و اقدام به خرید محصول و نهایی کردن خرید توسط مشتری است.

هر وب سایت به مجموعه ای از عناصر و ویژگی های ضروری خود نیاز دارد و ما رو به هدف اصلی نزدیکتر می کند.

بیایید با مواردی شروع کنیم که اساساً همه وب سایت ها به آن نیاز دارند:

1- وبلاگ

حتی اگر قصد ندارید وبلاگ نویسی کنید، بخش وبلاگ سایت رو راه اندازی کنید و از مقاله های مرتبط با حوزه کاری خودتون چندین مقاله منتشر کنید.

2- صفحه تماس با ما

هنگامی که می خواهید کاربران از طریق وب سایت با شما در تماس باشند، فرم های تماس نقش مهمی دارند. همچنین در این صفحه از شماره تماس محل کار آدرس پستی و یا ایمیل در این صفحه استفاده کنیم.

3- استفاده از شبکه های اجتماعی

با استفاده از آیکون های شبکه اجتماعی در زیر محصولات و محتوای وب سایت و با اشتراک‌گذاری خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی، کمک به فروش بیشتر و متمایز شدن کسب و کارتون در بین مخاطبین هدف میباشد.

4- سئو سایت

رعایت اصول سئو، حداقل کاری است که باید در هنگام ایجاد سایت بر روی تک تک صفحات به آن دقت داشته باشید و از کلمات کلیدی مرتبط در عنوان سایت، توضیحات محتوا و محصولات خود استفاده کنید.

5- استفاده از خبرنامه

استفاده از خبرنامه‌‏ها که این روزها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده‎‌‌اند، در واقع نوعی از تکنیک‌‏های بازاریابی محسوب شده و می‌‏توانند مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کارهای مختلف به همراه داشته باشد. با استفاده از خبرنامه می‏‌توانید علاوه بر معرفی بهتر برند خود، میزان فروش محصول و رتبه سایت‏تان را در موتورهای جستجو ارتقاء دهید.

6- بکاپ گیری

بکاپ گیری برای مشاغلی که سایت در کسب و کار آن ها نقش مهمی ایفا می کند بسیار مهم است و حتی می تواند کسب و کارشان را از نابودی نجات دهد. تهیه فایل پشتیبان به منزله ی بیمه کردن سایت برای مدیران سایت و کسب و کارهای اینترنتی میباشد.

7- امنیت سایت

امنیت سایت شامل تمام کارهایی می شود که با انجام آن امنیت سایت شما بالا می ورد و امکان نفوذ در آن به صفر می رسد. امنیت سایت در گرو امنیت هاست و بروز نگه داشتن سایت است.

این فهرست به هیچ وجه جامع و کامل نیست و با توجه به نوع فعالیت و حوزه کسب و کار ممکنه بسیار در سطح گسترده تر ارائه گردد.

 

طراحی سایت با قابلیت ریسپانسیو

سایتی که برای شما طراحی می شود باید ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد یعنی اینکه سایت شما به خوبی در دستگاه هایی نظیر تبلت ، موبایل ، انواع مانیتور کامپیوتر خانگی و … قابل نمایش باشد. بعلت اینکه اخیرا استفاده کاربران از موبایل افزایش یافته اگر صفحات وب برای موبایل طراحی نشده باشند تعداد زیادی از کاربران را از دست خواهید داد .طراحی سایت با قابلیت ریسپانسیو باعث امکان دسترسی سریع و راحت تر کاربران خواهد شد. تکنیک ریسپانسیو در واقع سایت مورد نظر را با ابعاد مختلف هماهنگ میکند.

طراحی وب

 

داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت مطرح و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود
امروزه با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری به دنیای اینترنت دسترسی پیدا می کنند وجود یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای کسب درآمد بیشتر می باشد

طراحی سایت میتواند با هزینه های متعددی انجام گیرد.در واقع میتوان گفت اکتورهای متعددی بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است.
اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر روی این هزینه ها میتوان به امکانات سایت اشاره کرد.اولین گام تعیین امکانات است که بسته به نوع نیاز شخص میتوان تا حدودی هزینه طراحی سایت رو تخمین زد.هر چقدر امکانات و افزونه های مورد استفاده بیشتر باشد، به تبع هزینه آن نیز افزایش پیدا میکند.و این امر مشخص کننده این است که طراحی فروشگاه اینترنتی با هزینه طراحی سایت شرکتی متفاوت خواهد بود. همچنین نوع و ساختار گرافیکی و جلوه های بصری در هزینه نهایی تاثیر می گذارد و هرچه گرافیک به کار رفته در طراحی سایت پیچیده تر باشد، به مراتب هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد.

 

به کدام شرکت طراحی سایتی باید اعتماد کرد

طراحی سایت حوزه ای بسیار وسیع و گسترده می باشد و مانند هر حوزه دیگری متخصصین مبتدی و حرفه ای و شرکت هایی وجود دارند که می توانند یک اتفاق خوب برایتان رقم بزنند و یا بلای جانتان شوند . این بستگی دارد که شما بتوانید تشحیص دهید چه شرکتی بهتر از سایرین سایت بهتری برایتان طراحی می نماید .

شک نکنید موفقیت سایت شما در گرو انتخاب یک تیم طراحی سایت قدرتمند است که به تمام این زیر و بم های اساسی آشنایی داشته باشد و تمام موفقیت یک وبسایت را از حفظ باشد .

 

بهترین شرکت طراحی سایت

کارفرمایان و مشتریان خدمات طراحی سایت همیشه به دنبال شرکت های می گردند که به بهترین نحو خواسته های آن ها را برآورده کنند. امروزه داشتن یک وب سایت یک کار فانتزی نیست و کسب و کارها برای معرفی هرچه بیشتر خود نیاز به داشتن یک وب سایت کارآمد هستند که بتوانند خدمات و محصولات خود را به خوبی در آن معرفی کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سالس وب با بهره گیری از بهترین نیروهای مجرب طراحی سایت ، شما را وارد دنیای دیجیتال می کند و دریچه ای برای پیشرفت کسب و کار شما باز خواهد کرد. در سالِس وب، بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم می گردد. کار تیمی و پیگیری صفر تا صد پروژه های درخواستی از ویژگی های منحصر به فرد تیم ما می باشد.

 

شما هم مشکل افزایش رتبه در گوگل دارید؟

امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید.شرکت سالِس وب دارای یک تیم تخصصی سئو و بهینه سازی سایت که بسیار مجرب و با دانش به روز هستیم و امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را داریم. اگر فکر میکنید کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد سرویسهای سئوی ما میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

درصد زيادي از کاربران اينترنت از موتورهاي جستجو استفاده ميکنند.اگر سئو سايت شما در سطر اول جستجو باشد باعث افزايش بازديدکننده ميشود.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت داشتن سئو رتبه بالا در موتورهای جستجو و به خصوص گوگل است، هدف از طراحی سایت می تواند حضور در اینترنت و معرفی کسب و کار شما به دیگران باشد، اما اگر سایت خود را بهینه سازی و سئو نکنید قادر به استفاده تبلیغاتی از سایت خود نخواهید بود. با سئو و بهینه سازی ، شما سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی و آن را بر اساس استاندارهای آنها طوری طراحی میکنید که در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو نمایش داده شود. با بودن در صفحه اول کسانی که به دنبال کسب و کار شما و محصولات شما هستند با شما آشنا می شوند.

پس از طراحی و تحویل سایت، کارشناسان سئو کار خود را آغاز می کنند. آنها علاوه بر سئو کردن سایت شما، نکات کلیدی را به اپراتور سایت توضیح می دهند تا برای انتشار مطالب به بهترین نحو آموزش ببیند.

 

مقاله های مرتبط

مقاله 7 ابزار عالی برای طراحی وب

معرفی 12 نوع از بهترین وب سایت ها برای کسب درآمد اینترنتی

23 ترفند سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل