SEO ترفند های سئو

ترفند های سئو(SEO)

برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیازمند دانش بهینه سازی و سئو (seo) سایت هستیم که در این مطلب به برخی از مهمترین آنها می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

HTML معرفی تگهای HTML5

معرفی تگهای HTML5

در این مقاله قصد داریم کلیه تگهای را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. به همین منظور در ابتدا جدولی که شامل معرفی لیست کامل تگ ها می باشد را تدارک دیدیم. شما با مطالعه این مقاله می توانید لیست کامل تگها را داشته باشید.

WEB DESIGN طراحی وب

اصول طراحی وب سایت

زمانی که شما به یک وب سایت سر می زنید. با استفاده از نام دامنه، وب سایت شما نمایش داده می شود. این موضوع ممکن است ساده به نظر برسد، این فرآیند زمانی اتفاق می افتد که انواع بازدیدکنندگان سایت نام دامنه ی وب سایت را در مرورگر خود وارد می کنند.

MOBILE طراحی واکنشگرا

mobile usability

در سرچ کنسول، صفحاتی که از نظر موبایل فرندلی بودن دارای ایراد باشند به شما نمایش داده می شوند. پهن تر بودن عرض سایت از عرض صفحه نمایش، نزدیک بودن بیش از حد المان های با قابلیت کلیک و کوچک بودن فونت از جمله ایرادهای رایج موبایل فرندلی بودن سایت هستند.

JavaScript کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب

کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب

جاوااسکریپت به عنوان یک زبان سخت و نا کارآمد یاد می شد. زبانی با کاربرد اندک و ناسازگاری زیاد با مرورگر ها که تا به امروز برای بسیاری از برنامه نویسان آن دوره خاطره نه چندان خوبی را به همراه داشته است.

معرفی 12 نوع از بهترین وب سایت ها برای کسب درآمد اینترنتی

معرفی 12 نوع از بهترین وب سایت ها برای کسب درآمد اینترنتی

در این مقاله قصد داریم تا انواع وب سایت هایی را که بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورند شرح دهیم. اگر شما می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید، اما مطمئن نیستید که چه نوع سایتی را باید انتخاب کنید. ما 12 وب سایت را مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید که حتی برخی از آنها ممکن است شما را شگفت زده کند، البته با تلاش و فداکاری قطعا به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

 

چرا وب سایت ها بعد از مدتی افت می کنند؟

همانطور که گفته شد با گذشت زمان همه قادر به حفظ وب سایت خود نیستند. در حقیقت اکثر مردم با قدرت شروع می کنند و بعد از مدتی اگر به نتیجه مطلوب نرسند در ادامه کار منصرف و فعالیت های خود را کاهش می دهند. اما آمارها حاکی از آن است که حدود 99٪ از کل وب سایت ها بعد مدتی فعالیت از کار بیفتند که در زیر به برخی از دلایل آنها اشاره می کنیم :

1. عدم استفاده از متخصصان حرفه ای در این زمینه

2. اطلاعات و محتوایی که تولید می کنید مفید نیستند

3. مخاطبین با محتوا ارتباط برقرار نمی کنند

4. کاربران به بازدید مجدد از سایت شما ترغیب نمی شوند

5. شما محتوای کافی تولید نمی کنید

برخی از دلایلی که ممکن است باعث افت بازدید سایت شود عدم بروزرسانی وب سایت و محتوا است که ممکن است این کار باعث کاهش ترافیک سایت شما شود.

 

کدام یک از وب سایت ها بیشترین درآمد را دارند؟

بررسی ها نشان می دهد بیشترین سرعت رشد در این زمینه متعلق به آمازون با ۵۰ درصد رشد بوده است. این شرکت بر این باور است که ارزش بازار تبلیغات دیجیتال طی چند سال آینده با رشدی ۱۷ درصدی به ۱۵۱ میلیارد دلار خواهد رسید. همچنین کمپانی گوگل در هفته جاری شاهد رشد ۲۸ درصدی درآمد خود از محل تبلیغات آنلاین بوده است و این رقم در مورد فیسبوک تنها ۱۷ درصد بوده است. گوگل و فیس بوک هم اکنون بیش از نیمی از بازار تبلیغات دیجیتال را در کنترل خود دارند، البته از نظر کسب درآمد تبلیغاتی گوگل و فیس بوک در رتبه های دوم و سوم بعد از آمازون قرار دارند. هدف این وب سایت ها چیزی کمتر از تغییر جهان خود نبوده و استراتژی آنها شامل سازگاری خود با نیازها و خواسته های مردم برای یافتن و پر کردن جایگاه دائمی است.

اغلب صاحبان کسب و کار و شرکت های نوپا با ما تماس گرفته اند و اکثرا ایده های برای ساخت وب سایت جدید دارند و بیشتر سعی می کنند بدانند بسته به تعداد بازدیدکنندگان سایتشان چه مقدار درآمد می توانند بدست آورند. بنابراین این مقاله با هدف بررسی و شرح گزینه های موجود برای تبلیغات و کسب درآمد از وب سایت هاست.

 

1. وب سایت آموزش زبان

وب سایت آموزش زبان

امروزه مهارت های زبان خارجی برای دانش آموزان و بزرگسالان بسیار مهم شده است. خوشبختانه، یادگیری یک زبان دیگر با دیکشنری ها، کتاب های ضخیم و نرم افزارهای گران قیمت همراه نیست. یادگیری زبان می‌تواند آسان‌تر از آنچه فکر می‌کنید باشد.

می توانید اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی یا هر زبانی را به صورت آنلاین به صورت رایگان یاد بگیرید و در عین حال از انجام بازی ها، انجام کارهای سرگرم کننده، خواندن مقالات آنلاین و تماشای فیلم یا بازدید از وب سایت های آموزش زبان لذت ببرید. صحبت کردن به یک زبان خارجی یک مهارت عالی است و دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که چرا باید آن را یاد بگیرید.

شاید این نکته را متصور نشوید، اما انگلیسی تنها زبان است که حدود 31٪ از جمعیت جهان با آن سخن می گویند و پس از زبان‌های چینی و اسپانیایی، سومین زبان جهان است. این زبان به عنوان زبان اول و دوم رسمی اکثر کشورها است و نظام آموزشی بیشتر کشورها مشغول به تدریس آن هستند. البته اکنون در کنار زبان انگلیسی، زبان چینی در مدارس متعددی در جهان تدریس می شود.

اما پیش بینی میشود تا 4 سال آینده ارزش بازار آنلاین وب سایت های آموزش زبان معادل 5 میلیارد دلار باشد. این بدان معناست که شما می توانید یک سایت یادگیری آنلاین مبتنی بر زبان بسازید و چه بسا اکنون بهترین زمان برای اقدام است.

در حال حاضر بازار گسترده ای برای نرم افزار آموزش زبان، خدمات مربیگری آنلاین زبان و تقریباً در مورد هر چیز دیگری که مربوط به یادگیری یک زبان جدید است وجود دارد و حضور موثر در این زمینه موجب کسب درآمد از وب سایت میشود.

نمونه پلتفرم های آموزشی که در آن آموزش زبان آنلاین ارائه میشود و مدرسین میتوانند با کمک این سایت به آموزش زبان های مختلفی به شکل فریلنسری اقدام نمایند سایت Verbling و italki می باشد(برای استفاده از سایت های فوق با آی پی غیر ایرانی وارد سایت شوید)، افراد می توانند از طریق گفتگوی صوتی و تصویری به راحتی با مدرسان و سایر کاربران تعامل داشته باشند .

پلتفرم Verbling که در سال 2011 تأسیس شد، برای توانمندسازی مردم در سراسر جهان برای مسلط شدن به یک زبان خارجی تأسیس شد. این شرکت با استفاده از فناوری ویدیویی آنلاین و زنده، به افراد کمک می کند تا مهارت های خود را با حمایت مدرسین و دانش آموزان توسعه دهند.

Verbling یک پلت فرم آنلاین است که از طریق آن زبان آموزان می توانند دروس خود را زیر نظر مدرسین حرفه ای بگذرانند. کارکنان داخلی این پلتفرم تمام درخواست‌های مدرسین را بررسی می‌کنند و تنها کسانی را می‌پذیرند که استانداردهای لازم برای کیفیت بالای آموزش را رعایت کنند. دروس‌های پلتفرم Verbling از طریق چت ویدیویی برگزار می‌شود و مدرسین 24/7 در دسترس هستند تا همه مناطق زمانی جهانی را پوشش دهند.

علاوه بر این، پلتفرم به مدرسین خود انعطاف پذیری بیشتری میدهد تا در هر زمان و با هر ظرفیتی، چه گاه به گاه، چه تمام وقت یا پاره وقت، دروس خود را آموزش دهند، نرخ های ساعتی خود را تعیین کنند و در دسترس بودن خود را به دلخواه تنظیم کنند. همچنین مدرسین میتوانند از هر جایی دنیا به تدریس بپردازند.

در صورتی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و یا دیگر زبان ها را دارید و تمایل دارید مدرسی به صورت خصوصی داشته باشید و یا از دیگر مدرسین کمک بگیرید، زبانی را به شما بیاموزند که زبان اصلی و مادری آنان است، بدین ترتیب در آموزش زبان به شما کمک خوبی خواهند نمود.

همچنین در کنار آموزش و یادگیری انواع زبان ها، این امکان وجود دارد که بتوان در آن زمینه تدریس نمایید و کسانی که توانایی تدریس دارند می توانند وارد سایت شده و زبانی را که به آن تسلط دارند و یا مدرک تدریس آن زبان را دارند مشخص کرده و درآمد خود را به شکل دلاری دریافت نمایند.

وربلینگ و آی تالکی اکنون نمونه ای از سایت های محبوب و کامل در حوزه آموزش آنلاین زبان های خارجی است که بهترین مدرسین زبان دنیا و حتا ایرانی ها در آن فعالیت دارند. جالب است که بدانید می توانید در این سایت، هم بیاموزید و هم تدریس نمایید. اگر شما به زبانی تسلط دارید بنابراین می توانید با خدمات این سایت به تدریس خصوصی پرداخته و مدرس زبان باشید.

 

2. وب سایت مرتبط با حیوانات خانگی

فرقی نمی کند که در چه مرحله ای از شروع کسب و کار خود با عنوان حیوان خانگی در شهرهای کوچک هستید.

بازار حیوانات خانگی به این زودی از بین نمی رود. خب شاید به این فکر می کنید، این روزها بسیاری از افراد درست مثل فرزندانشان با حیوانات خانگی خود رفتار می کنند و این روند فقط با سگ یا گربه خلاصه نمی شود و شامل دیگر حیوانات خانگی هم می شود.

مردم انواع حیوانات را دوست دارند و مایلند هزینه بالایی برای اقلام و خدمات مربوط به این صنعت پرداخت کنند.

نسل افرادی که بچه ندارند و ترجیح می دهند به جای فرزندآوری در عوض، حیوانات خانگی پرورش دهند می تواند نقطه عطفی برای کسب درآمد شما باشد. در اینجا به چند نمونه از روش های کلی برای وب سایت حیوانات خانگی می‌پردازیم.

شما می توانید یک سایت معتبر در مورد حیوانات خانگی و حیوانات ایجاد کنید و از بازاریابی وابسته و تجارت الکترونیک استفاده کنید. یا می توانید سایتی مربوط به رفتار حیوانات خانگی و لانه حیوانات خانگی راه اندازی کنید.

افرادی هستند که حاضرند مبلغ خوبی را برای خدمات رفتار شناسی حیوانات خانگی پرداخت کنند. بنابراین اگر هنگام آوردن اشیاء توسط حیوانات لذت می برید، وب سایت حیوانات خانگی یکی از بهترین انواع وب سایت ها برای کسب درآمد هستند.

 

3. وب سایت های FBA

آمازون FBA به یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد آنلاین تبدیل شده است، در واقع بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان کالای خود را در آمازون به فروش می گذارند.

FBA مخفف Fulfillment by Amazon است و اگر بخواهیم تو یک جمله خلاصه کنیم: شما فروشنده کالا هستید و آمازون کالا رو بسته بندی و حمل و نقل می کند.

روش کار به این صورت است:

شما محصولات خود را به آمازون ارسال می کنید.

آمازون آنها را در انبارهای خود نگهداری می کند.

وقتی مشتری یکی از محصولات شما را سفارش می دهد، آمازون سفارش مشتری را تخصیص و بعد از معین نمودن، بسته بندی می کند و سفارشات را پیگیری می کند.

همچنین آمازون به سفارشات رسیدگی و بازپرداخت های شما را واریز می کند. تنها کاری که آمازون انجام می دهد، هزینه انبار داری و حمل کالا است که در این روش کارمزد خود را دریافت می کند.

بنابراین شما می توانید مبالغ زیادی پول در هنگام ساخت این نوع وب سایت ها بدست آورید. شایان ذکر است که این نوع سایت ها می توانند درآمد بسیار خوبی برای شما کسب کنند.

 

4. وب سایت مدیریت مالی شخصی

همه ما می دانیم و درک می کنیم که مدیریت مالی شخصی امروزه نه تنها یک امر مهم محسوب، بلکه یک سازنده قدرتمند پول آنلاین به حساب میاد و علاقه زیادی به موضوع وجود دارد. کارمند، مدیر، خانه‌دار یا دانشجو؛ برای همه ما کنترل مسائل مالی شخصی همیشه سخت بوده، اگر شما هم تو حساب کتاب مشکل دارید با استفاده از وب سایت مدیریت مالی شخصی بدون داشتن دانش حسابداری به راحتی می‌تونید درآمدها و هزینه‌هاتون رو بررسی کنید. برای تمام هزینه‌هاتون بودجه‌بندی و پس‌انداز کنید. حتی اگر قسط یا قرضی دارید با یادآور هوشمند ازشون اطلاع پیدا کنید.

به نظر می رسد راه‌حلی ساده و جذاب، برای مدیریت امور مالی باشد. امروزه افراد زیادی به دنبال راه های جدید و منحصر به فرد برای سرمایه گذاری و کسب درآمد هستند. درصورتی که به درستی از پس آن برآیید، یک وب سایت مدیریت مالی شخصی می تواند بسیار سودمند باشد. حتی می توانید پا را فراتر گذاشته و خدمات اشتراک یا پیشنهادات دیگری را در سایت خود اضافه کنید. پتانسیل درآمدزایی در زمینه بسیار زیاد است. بنابراین راه اندازی این نوع وب سایت ها در موفقیت کسب و کار بسیار موثر است.

 

5. وب سایت مربوط به کودکان

روزانه بیش از 360 هزار نوزاد متولد می شوند و امروزه حدود 20٪ از فروش محصولات کودک به صورت آنلاین انجام می شود

پیش بینی می شود، ارزش کلی بازار سایت ها و محصولات مرتبط با نوزادان تا چند سال آینده به حدود 109 میلیارد دلار در سراسر جهان برسد.

فروش وب سایت های فروشگاهی همچنان رو به افزایش خواهد بود و شرکت های بیشتری فروشگاه اینترنتی خود را بهینه می کنند همین امر باعث شده والدین همچنان به سمت خرید آنلاین علاقه مند شوند.

با این اوصاف والدین به دنبال پرداخت هزینه های مربوط به محصولات کودکان می باشند.

از سایت های فروشگاهی گرفته تا بررسی محصولات کودک، اسباب بازی ها و موارد دیگر، سبب شده این نوع سایت ها در حال گسترش و محبوبیت قرار گیرند.

 

6. وب سایت رژیم لاغری / رژیم غذایی / تناسب اندام

وب سایت رژیم لاغری

کاهش وزن، رژیم غذایی و تناسب اندام مدت هاست که منبع عظیمی از درآمدزایی ها هستند، خواه وب سایتی در آن وجود داشته باشد یا نه. همانطور که گفته شد در 15 سال گذشته ورود به بازاریابی آنلاین و دسترسی سریع به محصولات باعث شده است که این صنعت با سرعت خارق العاده ای رشد کند.

ارائه رژیم غذایی و برنامه تمرینی از مربیان و فروش ویتامین ها و مکمل ها در وب سایت، بخش کوچکی از کسب درآمد در این عرصه است. یک تیم تخصصی تغذیه و رژیم درمانی با هدف کاهش یا افزایش وزن و فیتنس و برنامه غذایی اصولی و متنوع، شما را به هدفتان نزدیک تر می کند و یا برای ارائه برنامه تمرینی از بهترین متخصص‌های فیزیولوژی ورزشی با برنامه‌ای جامع میتوان مشاوره بگیرید.

این در حالی است که یکی از معضل های جامعه امروزی چاقی است و به کمک یک وب سایت مناسب برای کاهش وزن و با نکات مفیدی که به مخاطبین ارائه می کنید سبب می شود شما به درآمد بیشتری نسبت به آنچه تصور می کنید کسب کنید و نیاز جامعه را تامین کنید. می توان به جرأت گفت رژیم لاغری ممکن است هنوز یکی از بهترین انواع وب سایتی باشد که می توانید راه اندازی کنید و از آن برای کسب درآمد استفاده نمایید. امروزه بازار رژیم لاغری و تناسب اندام اکنون ارزش بیش از 72 میلیارد دلار دارد، پس این نوع از وب سایت ها می تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد باشند.

 

7. وب سایت های عضویت / کلیکی

وب سایت های کلیکی یا Paid to click ""PTC یعنی پرداخت به ازای کلیک، گونه ای از کسب و کارهای آنلاین هستند بدین صورت که شرکت ها و سایت هایی جزء تبلیغ دهندگان به جای پرداخت هزینه های گزاف جهت تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات خود را با هزینه بسیار کمتر به سایتهای پرداخت به ازای کلیک واگذار می کنند و این سایتها تبلیغات آنها را به نمایش می گذارند، ترفندی که سایتهای کلیکی برای نمایش هر چه بیشتر تبلیغات خود بکار می برند این است که عضوگیری رایگان انجام می دهند و اعضای این سایتها به ازای مشاهده تبلیغات موجود در سایت مبلغی را دریافت می کنند بدین ترتیب هم تبلیغ دهندگان هزینه تبلیغات خود را کاهش داده اند و هم کسانی که این تبلیغات را مشاهده می کنند سود می گیرند.

البته این سایتها برای افزایش تعداد اعضای خود به کسانی که برای آنها عضو گیری کنند، پورسانت می دهند بدین ترتیب وقتی شما در یکی از این سایتها عضو شوید علاوه بر کلیک بر روی تبلیغات می توانید این سایت را به دوستان خود نیز معرفی کنید و آنها را هم به عضویت این سایت دربیاورید و پورسانت بگیرید که در اینصورت درآمد شما رشد قابل توجهی خواهد داشت.

نکته قابل ذکر در مورد کار با چنین سایتهایی این است که با کلیک بر روی هر تبلیغ یک تایمر شروع به شمارش می کند و شما باید تا پایان شمارش تایمر صفحه مربوط به آن تبلیغ را باز نگهدارید و پس از اتمام تایمر تبلیغ بعدی را مشاهده کنید.

در یک کلام این روش کسب وکار به نفع تبلیغ دهنده و تبلیغ بیننده است و خوشبختانه در ایران در حال رشد است و تعداد این سایتها روز به روز در حال افزایش است.

وب سایت های عضویت نمونه دیگری است که به آنها می پردازیم، از این رو با اشتراک فیلم های آموزشی در وب سایت و با دریافت حق اشتراک ویژه یا VIP از کاربران کسب درآمد کنید.

کارکرد وب سایت های عضویت به این صورت است که شما یک سری بازه های زمانی با هزینه و زمان معین تعریف می کنید، مثلا عضویت ویژه ماهانه و با هزینه ۲۰ هزار تومان و مدت اعتبار ۳۰ روز، می توانید محتوایی تعریف کنید که فقط کاربرانی که دارای عضویت ویژه هستند قادر به استفاده از این محتوا باشند. این محتوا می تواند فایل های متنی ساده از جمله خود نوشته ها و ویدیو یا حتی فایل های برای دانلود باشد.

بنابراین اگر کالایی یا خدماتی برای فروش دارید، قرار دادن وب سایت مبتنی بر عضویت در فهرست تان راه حل عالی برای درآمدزایی است.

 

8. وب سایت های فروشگاهی

وب سایت تجارت الکترونیک عمل خرید و فروش محصولات در سرویس های آنلاین یا بر بستراینترنت را فراهم می کنند.

با افزایش جمعیت 8 میلیارد نفری جهان اکثر معاملات به صورت آنلاین در حال انجام هستند. امروزه می توانید هر چیزی را بصورت آنلاین خریداری کنید و با توجه به اینکه تقریباً 2 میلیارد خریدار دیجیتال دقیقاً چنین کاری انجام می دهند، بازار های تجارت الکترونیک با نرخ قابل توجهی در حال رشد هستند. انتظار می رود در سال 2020، میزان فروش آنلاین 56% افزایش یابد، همچنین در این میان بازارهای سنتی در همان زمان تنها رشد 2 درصدی داشته باشند. خرده فروشان صرفاً کالاهای فیزیکی، به دلیل توانایی خرده فروشی آنلاین برای ارائه ی قیمت های پایین تر و بازده بالاتر در حال مبارزه با این بازار هستند.

خریداران این آزادی را دارند که تقریباً هر کالایی یا خدماتی توسط وب سایت فروشگاهی مقایسه و مشخصات آنها را بررسی کنند و فقط با یک کلیک روی صفحه نمایش تلفن های هوشمند در اینترنت اقدام به خرید کالاها و یا خدماتی را دریافت کنند. این کار باعث می شود شما آنها را متقاعد کنید تا به فروشگاه آنلاین شما مراجعه کنند و مطمئن ترین خرید را داشته باشند پس در نتیجه سایت تجارت الکترونیک میتوانند ایده خوبی برای کسب درآمد باشند.

 

9. وبلاگ ها و وب سایت های شخصی

وب سایتها شخصی برای معرفی حرفه ای شما، عرضه سوابقتان و در میان گذاشتن تجاربتان در اینترنت مناسب اند

در بخش وب سایت کودک درباره چگونگی وبلاگ ها صحبت کردیم. با این حال ایجاد وبلاگ یا وب سایت شخصی، می تواند صرف نظر از آنچه در مورد معرفی خود ارائه می کنید، به راحتی کسب درآمد کند و به درآمد بالاتری برسید.

ابتدای این مقاله را به یاد دارید که به شما گفتم تلاش و فداکاری نتیجه می دهد؟ این همان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کردم. اگر مراحل انجام کار را می دانید می توانید برای کسب درآمد یک وبلاگ شخصی راه اندازی کنید.

به یاد داشته باشید، سایت یا وبلاگ شخصی لزوماً نباید در مورد معرفی شما باشد. بلکه می تواند در مورد چیزی باشد که شما به آن علاقه دارید و برای آن برنامه ای دارید. فقط همه موضوعات وبلاگ توسط شما نوشته شده و سایت را مدیریت می کنید.

در حال حاضر می توانید یک سایت و وبلاگ شخصی ایجاد کنید و جایگاه خوبی در بستر وب کسب کنید.

 

10. وب سایت مبتنی بر نمونه کارها

وب سایت نمونه کارها

اگر شما یک هنرمند یا طراح هستید، اینترنت مکانی برای ارائه نمونه کارهای شما است و مخاطبان گسترده تری را از مشتریان بالقوه گرفته تا دوستان و شرکا برای همکاری به آنها ارائه می دهید.

نحوه کسب درآمد در سایت نمونه کارها ممکن است با روش کسب درآمد در وب سایت های دیگر کمی متفاوت باشد. اگر می خواهید یک سایت نمونه کارها بسازید، به احتمال زیاد این بخشی از تجارت شما است و این کار را برای ایجاد فرصت ها و جلب مشتری انجام می دهید.

برای این کار مطمئن شوید که وب سایت نمونه کارها ساده، روان، حرفه ای و به روز است و به شما این امکان را ارائه می دهید تا مشتری بیشتری کسب کنید. پس به یاد داشته باشید یک بخش نمونه کارها را به وب سایت خود اضافه کنید تا بیشتر دیده شوید و از آن کسب درآمد کنید.

 

11. وب سایت تخفیف و خرید گروهی

وب سایت های تخفیف محبوبیت زیادی دارند و مدتی است که مورد توجه عموم قرار گرفته اند. خدمات این نوع وب سایت ها ارائه کوپن های تخفیف ویژه و جذاب برای مشتریان است و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی در وب سایت اعمال کنید.

برخی از دسته‌های محبوب کوپن های تخفیف شامل: تخفیف های رستوران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، تئاتر، کالاها و برندهای معتبر می‌باشند. همچنین برای ارائه خدمات بهتر به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری همچون تخفیف کافی‌شاپ، استخر، باشگاه بدنسازی، شهربازی، پینت بال، تور و هتل ها و سایر تقسیم بندی کرد.

بنابراین اگر با اصول بازاریابی و مفاهیم آن آشنایی دارید قرار دادن وب سایت تخفیف و خرید گروهی گزینه عالی برای درآمدزایی است.

 

12. وب سایت های پادکست

وب سایت های پادکست به دلیل اینکه روشی جدید و منحصر به فرد برای دریافت محتوا ارائه می دهند، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. پادکست‌ها می توانند 1 دقیقه از یک قطعه خبری، تا یک مصاحبه عمیق 3 ساعته باشند.

پادکست ها راه حلی آسان برای دستیابی به برنامه‌های دیجیتالی موجود در اینترنت و پخش آن‌ها در زمان و مکان دلخواه است. پادکست در همه دستگاه‌های پخش موسیقی دیجیتال قابل شنیدن است و از آن تحت نام‌ بلاگ کَست نیز یاد می‌شود.

بنابراین به جای خواندن مقاله یا تماشای فیلم، این نوع وب سایت ها برای کاربران این امکان را فراهم می کند به سادگی به فایل صوتی گوش دهند و همزمان کارهای روزمره شان را انجام دهند.

پس این نوع وب سایت ها روش عالی برای کسب درآمد و سودآوری بیشترهستند. بسیاری از پادکست های برتر سالانه بیش از 1 میلیون دلار درآمد کسب می کنند.

به یاد داشته باشید شما باید وقت زیادی را صرف این موضوع کنید، اما قطعاً می توانید با راه اندازی یک وب سایت پادکست کسب درآمد کنید.

نتیجه گیری

در حقیقت بیش از ده ها نوع فعالیت مربوط به وب سایت ها وجود دارد که می تواند شما را به کسب درآمد و بازار هدفتان برساند.

در این مقاله به 12 مورد از بزرگترین کسب و کارهای پولساز پرداختیم و با توجه به این که اکثر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند، افراد زیادی دوست دارند بدانند چه کسب و کارهایی موفقیت بیشتری دارند و دلیل موفقیت آن‌ها چیست. موفقیت در کسب و کار اینترنتی بستگی به خدمات شما و نیاز جامعه دارد. هر چه کسب و کار خاص‌تر و خدمات آن بهینه‌تر، امکان موفقیت آن بیشتر است. در ایران و جهان تعداد زیادی کسب و کار اینترنتی موفق وجود دارد که مشتریان زیادی را از آن خود کرده‌اند. هر چه مشتریان و حجم فروش بیشتری داشته باشید، قطعاً موفقیت کسب و کارتان بیشتر خواهد بود. هر چه ایده شما جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد، امکان رشد سریع نیز برایتان فراهم می‌شود.

در انتها با طراحی وب سایت مناسب، جایگاه مناسب کسب می کنید و شما می توانید فردی باشید که در نهایت یک وب سایت بسیار موفق را اداره می کند.

اکنون وقت آن است که از ایده های خود بهره مند شوید و وب سایتی راه اندازی کنید که به شما کمک کند از آن کسب درآمد کنید.

بنابراین اگر شما همراهان نیاز به راه اندازی کسب و خود هستید میتوانید جهت استفاده از مشاوره رایگان طراحی سایت با شماره های‌ موجود تماس حاصل فرمایید و یا با تکمیل فرم مشاوره، منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

مقاله های مرتبط

بهترین ابزار رایگان طراحی وب سایت

23 ترفند سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل

مقاله 7 ابزار عالی برای طراحی وب در سال 2019

آموزش ساخت NFT و فروش آن در مارکت پلیس